چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی؛

ویژه برنامه «در مدار اربعین» برگزار شد

خراسان شمالی

در آستانه اربعین حسینی ویژه برنامه «در مدار اربعین» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، در آستانه اربعین حسینی ویژه برنامه «در مدار اربعین» با حضور محسن امیری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بجنورد؛ محمد اکبرزاده دبیرکانون های خدمت رضوی استان، جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، ذاکرین و مداحان اهل بیت(ع)، جمعی از شاعران و نویسندگان فرهیخته و مطرح استانی برگزار شد.

محسن امیری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بجنورد در ابتدای این برنامه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی نماد وحدت امت اسلامی و آزادیخواهان جهان است و این شور و نشاط حسینی باید به خوبی اطلاع رسانی شود. اربعین حسینی بزرگ ترین نماد برای حرکت به سوی خدا و دفاع از اسلام است و هر ساله خیل عظیمی از مسلمانان و آزادیخواهان جهان در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی شرکت می کنند.

دبیرکانون های خدمت رضوی استان نیز در این برنامه با اشاره به تاثیر جهانی قیام عاشورا بر ابعاد فردی و اجتماعی زندگی انسان ها، اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش یک نهضت جهانی در بحث امر به معروف و نهی از منکر بود.

محمد اکبرزاده با اشاره به رشادت ها و شهادت ها در واقعه عاشورا افزود: عاشورای حسینی روز پیروزی خون بر شمشیر است که از نقش بی بدیل و تاثیرگذار حضرت زینب(س) و جامعه زنان در پابرجایی این قیام عظیم نباید غافل شد.

گفتنی است، شعرخوانی، مداحی، مشاعره گروهی با محوریت اربعین حسینی و پخش نماهنگ های ویژه به مناسبت اربعین حسینی از دیگر بخش های ویژه برنامه «در مدار اربعین» بود.

ویژه برنامه «در مدار اربعین» برگزار شد

ویژه برنامه «در مدار اربعین» برگزار شد

ویژه برنامه «در مدار اربعین» برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 5 =